Maya Evan's
Assalamualaikum :D Tentt Tentt Tentt Tenikk :D Haa xD Hampa Smua Tngok Gambar Atas tuh :D Haa xD tu Lahhh Ju-On But Sorry Ju-On nie Tinggi Dari Ju-On Putih tu :D Hahaha :D Korang kenal Budak tu ? Mmglah tak kenal . Adik Aku tuh :D Cehh haha :D First Kenal Dari Muka Bulu hahahah Muka Buku lahh :D Aku Add Dia :D First-2 tu dia pakai Dp Miyyo Azman tu haa --' Alaaa Yang handsome Mcm Aku tuh :D Hee , Aku tak Post dekat wall dia THANKS :D Dia yang post Yah Well Aku nie handsome sangat :3 dia pun malu-2 time nak post kat wall aku tu :D hahahahaha ! 65 Comment tak silap aku time tuh . Berdebattt jahh --' Yang si Maya Nie satu tak penah nak mngalah --' nak mnang je -.- Hahah Kayykayy Umur dia 15 (: Hee , Dia baik weyh :D Time aku ada masalah Dia yang tolong aku selesaikan :D Heee Cer tngok gambar dia . Muka baik kan :D Haa Test IM dgn dia :D Makkk Aihhhh Ganas :D hahahah *Ongg jgn marah :D Dia bagi aku macam-2 gelaran :) Masehh Maya . First THAMBI , ABG BRLAGAK , ABG HANDSOME :D hahahaha . Best Dgn dia nih :D Haha bila ada masalah dekat dia tempat aku mngadu :') Dikk , Aku taknak Hilang kau tahuk ! Antara adik-2 angkat aku Kau yang paling aku sayang :') Hee Klaaah Taktau nak cite pasal Ongg nie dah :D haha I Love You Ongg As A Little Sister Kbye Muah :*

Gyapo