I'm Happy With You Maya :'))

K Assalamulaikum :'D Dah lama Supehero maya tak Update kan? Almaklumlah Aku dah bergelar Suami xD So susah nak update blog Skrng :D Tak lama Lagi aku Bergelar Bapa :')) Oyeh xD Aku nak sgt Baby :'D Comel Angadd :D Hee . K Lupakan yang tu :D Aku nak Cerita About Maya . Kenal kan? Oyeh Pelengkap Hidup Aku :') Hihi Actually now Aku dgn maya dah Sebulan Lebih :') Auch Pecah rekod kan? tak penah couple melebihi sebulan xD Hihihi --' Kitorang Sebulan time Birthday aku 10 February 2012 :'D K Tu Love History aku k broken english xD hahahahahaha! k stop merepek . Kay Dalam banyak-2 aku couple kan :') Maya yang lain daripada yang lain :') Sumpah aku tak tipu :') untungnya aku dapat dia :') Dia selalu sabar dgn karenah comel aku >< k tipu je tu xD hahaha . Dia selalu sabar dgn perangai aku yang kuat Touching k semua tahu kan? -.- hahaha . Then aku suka manja-2 dgn dia >< apa? tak suka? tak suka dah :p hahaha . Sebabtu Aku tanam dalam hati aku , Aku akan dapatkan maya Untuk dijadikan Isteri :') Aku akan jaga maya Mcm aku jaga diri aku sendiri :') Now aku demam , demamkan maya >< Selagi aku tak dapat maya untuk dijadikan isteri selagi tu demam nie takkan elok :') Aku akan tempuh semua halangan untuk dapatkan maya sbg isteri aku :') walaupun berduri , tajam or wtv :') biar badan aku luka kena duri Asal aku dapat maya :') Dan tak ada seorang pun yang boleh ambik maya dari aku dan takkan pernah ada orng boleh ambik maya dari aku :') Dia nafas aku dia jantung aku :') kalau tak ada dia aku boleh mati . Sakit-2 mana pun tangan aku kena pisau tak sesakit kalau aku hilang maya :') Nur Maizatul Aqma dan Muhammad Daniel Hakimi akan selamat diijabkabulkan Suatu hari nanti :') I Love You maya :') Klah taktau nak cita apa dah --' haha semua ayat aku dah keluar :'D kbye Ilysm maya :D


Gyapo