My another half :)x
Hello readers! *tiup sikit blog yang berhabuk* cehh. Hahaha dah berhabuk blog aku kan? Well. Busy dengan my another half, Maya :)x And tau en ni semua pasal maya. Haha, senyuman dia, perangai dia semuaa buat aku cair. Suara dia, haih, why you so cute ha?! :'c Seriously, awak sangat comel. Hm, kalau marah tak comel. Hahahha :p and pejam celik pejam celik, pejam celik kita nak dekat 2 tahun kan sayang? sekejap je. Padahal saya rasa saya baru kenal awak kelmarin, couple dengan awak semalam. Hahaha ceh ayat saya tanak kalah je xD Jujur, saya happy sangat dengan awak. Kalau nak dibandingkan perasaan sedih dgn perasaan happy saya dgn awak, perasaan happy saya lagi tinggi dr perasaan sedih. Sebab? Ala janganla tanya stupid question -.- sebab saya happy dgn awak lah! Hihi :'3

Maya, saya sayangkan awak. Saya betul2 sayangkan awak :') saya tahu awak dah lama tahu, tapi saya tetap nak bagitahu awak banyak2 kali! Hahahaha, sayang... saya kan seronok sangat dapat kenal dengan awak. Saya kan, dikira lelaki yang paling untung! Sebab? Sebab saya dapat awak :') Saya rasa, takde perempuan yang boleh sabar dengan saya macam mana awak sabar dengan saya. Saya rasa takde perempuan yang boleh bagi saya banyak peluang, macam mana awak bagi banyak peluang dekat saya. Saya, terharu sangat wak. Hahaha *usap air mata saya* Saya tak pernah terfikir wak yang relay kita boleh sampai ke tahap ni. Tak pernah terfikir. Tapi alhamdullilah relay kita nak dekat 2 tahun dah. Kan?

Padahal mula2 kenal saya pernah kata kat awak "Aku takboleh doh couple dengan kau dik" Hahaha,tapi atlast awak jugalah yang jadi Another half saya. Sayang dekat awak. Saya tahu, saya sangatlah manja and mengada2. Kuat touching, kuat jelous bagai. Tapi awak still lagi jaga hati saya, even hati awak yang terluka. Awak sanggup bakar diri awak semata2 nak terangkan hidup saya. Awak sanggup lukakan diri awak semata2 untuk saya happy. Terharunya :') Bila saya touching, awak mesti pujuk, tak sah kalau awak tak pujuk guna ayat panjang melebar sampai saya  pun senyum hingga ke telinga! :DDD

Sebab apa saya call awak Another Half ? sebab itu je yang paling sesuai untuk awak. Sebab awak ; kawan, adik, awek, future wife, everything untuk saya! Sebabtu saya bagi gelaran tu untuk awak, sayang. Awak terlampau perfect untuk saya :') TERLAMPAU PERFECT ! Mesti ramai lelaki dekat luar sana yang jelous dengan saya sebab saya dapat awak. If diorang ada kereta mewah, ada rumah besar, ada girlfriend cantik bagai, saya tak kisah. Sebab saya ada orang yang lagi mahal dari semua tu. And orangnya is awak, Nur Maizatul Aqma Bt. Muhd Umar.

*Pegang bunga ros yang awak pernah bagi dulu, pandang je bunga ros tu* awak ingat tak bunga ros ni? Haha, bunga yang awak pernah bagi dulu. Saya simpan lagi. And tengok ni, tak layu lagi. Macam saya pernah kata dulu, sayang saya dekat awak takkan layu macam mana bunga ros ni tak layu. Awak faham? Sayang saya dekat awak TAKKAN  layu. Saya bebetul sayangkan awak. Saya tanak awak pergi dari saya. Saya harap umur saya panjang, so saya boleh kahwin dengan awak :') Yayyy! nanti kita dapat baby. Iloveyou, you loveme, we're happy family! :'3

Sayang, kalau ikut hati saya nak je tulis lagi panjang. Tapi, untuk apa? Sayang saya dekat awak takkan boleh terluah even guna 10,000000,00000 patah perkataan sekalipun. Sayang saya dekat awak macam air sungai yang mengalir, hahaha :') air sungai tu akan selalu mengalir, macamtulah sayang saya kat awak. Takkan stop. Awak, saya kan tinggal dekat hati awak. Saya kan... saya tanak bergerak and saya tanak langsung keluar dari hati awak sampai forever! :'3 Tanak. Hahaha. Iloveyousomuch maya. Iloveyousomuch. Saya harap, relay  kita akan berkekalan sampai bila2. Amin.

Sincerely, danny

Gyapo